verslag 1 - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Trix en Jan Borsje - WaarBenJij.nu verslag 1 - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Trix en Jan Borsje - WaarBenJij.nu

verslag 1

Blijf op de hoogte en volg Trix en Jan

12 Januari 2017 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Al enkele maanden leven we toe naar deze reis. Trix had al langer een cruise op haar Bucket list staan en ik heb me maar opgeofferd om haar te begeleiden.
Roland, een neef van mij die lang gevaren heeft op cruiseschepen van de Holland Amerika lijn, en dus al heel veel cruises heeft meegemaakt, gaf ons het advies om voor de reis naar Antarctica te kiezen. Volgens hem de mooiste cruise die er is. Dus, daar gaan we dan.
Aanstaande zondag 15 februari vliegen we naar Santiago de Chili (het was daar vandaag 33 graden). Daar blijven we een paar dagen om de stad te bekijken en op 20 januari gaan we aan boord van de Prinsendam. We varen langs de westkust van Zuid Amerika tot aan Kaap Hoorn, steken over naar Antarctica, kijken er een paar dagen rond en varen dan via de Falkland eilanden en Montevideo naar Buenos Aires. Onderweg doen we een tiental havens aan en kunnen dan telkens een dag aan wal om de omgeving ter plaatse te verkennen. We blijven vijf dagen in Buenos Aires om de stad te bekijken en vliegen op 15 februari terug.
Het verslag van onze reis naar Marokko in 2011 is ruim 30.000 keer bekeken. We hopen dat ook deze keer veel mensen met ons meegenieten.

• 12 Januari 2017 - 21:43

Eric & Arenda Veenema :

Wat leuk dat we weer mee mogen 'reizen'. We hopen dat jullie een fijne vakantie hebben, ondanks dat je op hebt geofferd Jan!

• 12 Januari 2017 - 22:02

Mieke En Hans:

Hallo Trix en Jan,
    Wij wensen jullie een fijne vakantie en geniet er samen van.
    Kom veilig thuis en we zien jullie deze zomer met de mooiste foto's
    van deze reis weer op de camping.
    Dikke knuffel van ons, een behouden vaart en graag tot ziens.
    Mieke en Hans

• 12 Januari 2017 - 22:08

Ineke En Gebko:

beste luitjes leuk om zo aan deze trip en dit avontuur te beginnen wij zullen jullie verslagen met spanning volgen , Buenos Aires ben ik benieuwd naar ik ben daar ook geweest +/- 15 jaar geleden veel plezier.

Gebko Ineke

• 12 Januari 2017 - 22:30

Twan Kusters:

Hoi Trix & Jan,
    Wat leuk dat we jullie reis via waar ben je nu kunnen volgen en wensen jullie behoudenvaart geniet van elk moment samen tot Kuiks
    Groetjes Twan & Paula

• 12 Januari 2017 - 22:45

Henk Van Giessel:

Ha Trix en Jan,
    Prachtige reis zal dat worden.... Geniet er lekker van.
    Groetjes,
    Ria en Henk

• 12 Januari 2017 - 23:12

Jessica:

Fijne vakantie! Geniet van al het moois dat jullie tegen gaan komen!

• 12 Januari 2017 - 23:30

John Van Amelsfort:

Hallo Trix en Jan,

Wij hebben zelf ook al een aantal grote reizen gemaakt en zijn alleen maar jaloers.
    ik wil zo mee, een fantastische reis gewenst.

John en Coby.

• 13 Januari 2017 - 10:50

Dig Tazelaar:

Dag Trix en Jan,
    Een bijzondere ervaring lijkt me. We zullen je overigens wel missen Jan als groepsleider in de Dolomieten. Goeie reis en geniet ervan !
    Dig

• 13 Januari 2017 - 11:50

Netty En Teunis:

Hoi Trix en Jan,
    We wensen jullie een hele goede en fijne reis toe. succes.

• 13 Januari 2017 - 12:47

Nel En John:

Ook wij gaan met je mee genieten. Een hele fijne reis, en veel plezier.
    Groetjes nel en johnn

• 13 Januari 2017 - 13:00

Netty Roosenbrand:

Wat leuk dat we mee mogen reizen. Ik vind het altijd leuk om jou verslagen te lezen Jan. Ze zijn altijd bijzonder geschreven. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie.
    Groetjes Jos en Netty

• 13 Januari 2017 - 13:38

Adrie En Herman:

Wij wensen jullie een goede reis en een fijne vakantie.
    groetjes Adrie en Herman

• 13 Januari 2017 - 15:36

Lies En Gert Meutgeert:

Wat leuk! De verslagen van jullie vorige reizen waren erg leuk om te lezen. Dat doe je heel leuk Jan.Het lijkt ons een prachtige reis, geniet ervan goede reis en tot gauw. Liefs Gert en Lies.

• 13 Januari 2017 - 15:59

Annemieke Van Tintelen:

Ik wens jullie een geweldige mooie reis en een behouden vaart toe. Geniet van de wereld, het leven en van elkaar. Liefs Annemieke en Peter

• 13 Januari 2017 - 17:35

Marian En Sijbrand (Sepp):

Marian en ik wensen jullie heel veel plezier op deze mooie reis. We zullen jullie graag volgen via jullie reisverslagen en daardoor vanuit NL en Italië meegenieten van al dat moois wat jullie komende tijd gaan zien.

Geniet van de geneugten aan boord want die zijn niet mis.

• 13 Januari 2017 - 19:27

Ad En Trijnie De Jong:

Leuk Jan dat je weer aan het schrijven gaat tijdens de reis zo maken wij het ook een beetje mee. Wij wensen jullie natuurlijk een hele mooie en fijne vakantie toe geniet van de bijzondere momenten die jullie vast gaan meemaken en uiteraard kijken wij uit naar eventuele foto's of video's die Trix ons beloofd heeft van de pinguïns. Liefs Ad en Trijnie

• 13 Januari 2017 - 19:46

Wim En Marja Pathuis:

Hallo Jan en Trix

We wensen jullie een heel fijne reis, geniet ervan, en we lezen met jullie mee.

Groeten, Wim en Marja.

• 14 Januari 2017 - 10:46

Heleen Mourik:

Dag Jan en Trix, heel veel plezier, wij genieten op afstand zeker mee!
    Liefs

• 14 Januari 2017 - 19:15

Ria Van Elderen :

leuk voor jullie wens jullie een goede vlucht en veel plezier op de boot geniet er van zolang als het kan liefs van ons xxxx

• 17 Januari 2017 - 10:01

Riet Lagendijk:

Ga er lekker van genieten! Maar ik heb zelf het verslag niet ontvangen, dus zet met nog
    Ff op je lijst!

• 17 Januari 2017 - 14:17

Ad En Ans V Tilborg:

Jaloers,jaloers, wat een bofkonten. Jullie reis willen wij graag volgen.
    Hou je haaks, sailors.

• 20 Januari 2017 - 11:29

Hans & Gerda Hulshoff:

We roepen het tegen iedereen en ook aan jullie GENIETEN GENIETEN en veel plezier.