Verslag 13 tevens laatste verslag - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Trix en Jan Borsje - WaarBenJij.nu Verslag 13 tevens laatste verslag - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Trix en Jan Borsje - WaarBenJij.nu

Verslag 13 tevens laatste verslag

Blijf op de hoogte en volg Trix en Jan

15 Februari 2017 | Nederland, Capelle aan den IJssel

De bui van zondag bleek niet één maar twee dagen te duren. Gelukkig viel het maandag mee. De temperatuur was goed en met een paraplu op konden we er toch op uit. Deels met de metro en deels te voet hebben we wat bij de rivier rondgestruind en terug gewandeld naar het Plaza de Mayo om nog wat souvenirs te scoren. De laatste actie was een bezoek aan de omgeving van het congresgebouw. Het werd droog en zelfs een beetje blauw dus zijn we met de benenwagen naar terug het hotel gegaan. Daar hebben we de koffers gepakt en in de buurt een hapje gegeten. Dinsdagmorgen bracht de taxi ons naar de luchthaven. Met een kaartspel, een praatje en een Sudoku is de wachttijd verstreken. We hebben ons verwend en stoelen met extra beenruimte genomen. Dat kost wat, maar het is wel veel comfortabeler. De vlucht is spoedig verlopen, de taxi naar huis stond al klaar en nu zit het er echt op.
Ik ben deze verslagen begonnen met opa Borsje. Hij is gelukkig weer opgeknapt. Zijn glaasje bessenjenever zal er wel weer ingaan. Van hem heb ik geleerd dat je nooit op vakantie moet gaan voor je de volgende vakantie hebt vastgelegd. Ik houd me daar strak aan. Dus de volgende vakantie komt er al weer aan. Haal de ski’s maar uit het vet schreef Sijbrand in zijn reactie. Mooi geregeld.
We kijken terug op een top vakantie. De verslagen hebben door de gebrekkige Wifi verbinding wat meer moeite gekost maar ik heb het met plezier gedaan. De reacties waren heel leuk. Bedankt dat jullie met ons mee zijn gereisd.
Het is ook weer heerlijk om thuis te zijn.

• 15 Februari 2017 - 22:05

Mieke En Hans:

Welkom thuis Trix en Jan,
    We zien jullie gauw weer op Kuiks.
    Maar eerst even lekker uitrusten van de reis.
    Dikke knuffel en tot ziens,
    Mieke en Hans

• 15 Februari 2017 - 22:13

John En Nel:

Bedankt ook wij hebben genoten.
    Groetjes

• 15 Februari 2017 - 22:57

Janita Kauffmann:

Fijn dat jullie weer gezond thuis mochten komen.
    Ik heb genoten van de verslagen met de foto's.
    Bedankt!
    Groet, Janita

• 15 Februari 2017 - 22:58

Lies En Gert. Meutgeert:

Jullie hebben genoten en wij met jullie beiden. Een fantastisch verslag Jan. Wij kunnen ons voorstellen dat het thuis ookweer fijn is. Gaan jullie nu weer op skivakantie of lees ik niet goed? Liefs Gert en Lies.

• 15 Februari 2017 - 23:08

Ton, Elwina En Natascha Bom:

Super dat we mee mochten reizen met jullie. Geweldige reis. 23 jaar geleden hebben wij ook een cruise gedaan, door het Caribisch gebied. De boten waren toen wel een stuk kleiner, maar het bracht ons wel weer prachtige herinneringen naar boven.

• 15 Februari 2017 - 23:08

Herman Boot:

Fijn dat alles goed is gegaan ,en dat jullie weer heel thuis zijn .
    Groetjes Adrie en Herman

• 15 Februari 2017 - 23:17

Willy Bastiaans:

Welkom Thuis. Fijn dat jullie genoten hebben.

• 15 Februari 2017 - 23:22

Netty En Teunis:

Fijn dat jullie weer gezond thuis zijn. We zien elkaar gauw weer, tot ziens.

• 15 Februari 2017 - 23:31

Ad En Ans:

Welkom thuis en tot spoedig ziens.
    XX.

• 16 Februari 2017 - 11:48

Sjaak En Jeanet,:

Beste Jan en Trix,
    We hebben genoten van de verslagen van jullie fantastische reis. Echt een trip om jaloers op te P
    Groet en tot weerziens,

Sjaak en Jeanet

• 16 Februari 2017 - 12:49

Jos En Netty:

Hoi Trix en Jan !
    Wat fijn dat jullie weer gezond thuis zijn. Wij hebben genoten ! Groeten en tot ziens.

• 16 Februari 2017 - 14:09

Leo En Corrie:

De reisverslagen waren heel leuk met veel mooie foto's. De pinguïns vonden wij het leukst maar dat weten jullie wel. Heel fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Groetjes van ons en tot zaterdag.

• 16 Februari 2017 - 14:41

Hans En Wil:

Nou, weer veilig geland! Welkom thuis!
    Maar wat hebben jullie een fantastische reis gemaakt!
    Hartelijke groet van ons!

• 16 Februari 2017 - 15:13

Hans Wolters:

Welkom thuis, Trix en Jan. Wat zullen jullie hebben genoten van deze schitterende reis en door jullie verslagen en foto's heb ik zeker meegenoten.
    Rust maar even lekker uit en geniet maar na van de herinneringen.
    Als het jullie vergaat als bij mij, zal het met de jetlag wel meevallen.

Groetjes,
    Hans Wolters

• 16 Februari 2017 - 16:59

Hans En Gerda:

Welkom in Nederland, we hebben genoten van jullie verslagen en foto's. We hopen jullie spoedig te zien op K. Probeer maar weer te wennen aan het Hollandse leven. Doei

• 16 Februari 2017 - 21:10

Marja Pathuis:

Wat heerlijk voor jullie dat het zo'n mooie reis was, en dat jullle zo genoten hebben. Wij vonden het heel leuk om via de verslagen mee te reizen.
    Nu maar lekker nagenieten.
    Groeten, Wim en Marja.

• 16 Februari 2017 - 22:41

Eric & Arenda Veenema :

Leuk dat we weer "mee mochten reizen". Het waren weer fantastische verslagen en foto's. Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Groeten, Arenda

• 17 Februari 2017 - 11:51

Elly En Ton :

Trix en Jan bedankt voor al jullie leuke verslagen, geweldig dat wij dit met jullie op deze manier mee mochten beleven.

• 17 Februari 2017 - 14:53

Loes:

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad. Al met al is de tijd wel snel om. En je hebt iets kunnen zien wat niet voor iedereen weggelegd is, Antarctica zal hoe langer hoe meer beschermd worden, dus de reizen er naar toe zullen vast nog meer verminderen. Dit pakken ze jullie niet meer af, Groetjes

• 17 Februari 2017 - 16:09

John En Coby:

Hallo,
    Fijn dat wij mee mochten reizen en ook mee hebben kunnen genieten.
    Het was een bijzondere reis tot ziens op Kuiks